تاثیر بلوغ سیستم هوش تجاری بر استفاده از اطلاعات
شرح مختصر:
پژوهش تاثیر بلوغ سیستم هوش تجاری بر استفاده از اطلاعات در فرآیند کسب و کار
کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل پژوهش و پایان نامه کارشناسی ارشد رشته صنایع گرایش صنایع با عنوان: تاثیر بلوغ سیستم هوش تجاری بر استفاده از اطلاعات در فرآیند کسب و کار با توجه به فرهنگ تصمیم گیری تحلیلی در بین مدیران(مطالعه موردی: مدیران بانک صادرات استان آذربایجان شرقی) می باشد که با فرمت word با قابلیت ویرایش مشتمل بر 136 صفحه نگارش شده است.
چکیده:
امروزه داشتن توان رقابتی اساس بقای سازمان ها است و برخورداری از توان رقابتی و حفظ آن بیش از هر چیزی نیازمند اطلاعات است.
هوش تجاری فرایند مداومی است که اطلاعات قابل استفاده ای را در اختیار تصمیم گیرندگان می گذارد و سیستم هوش تجاری، دستیابی به داده ها و اطلاعات در فرآیندکسب و کار را فراهم می نماید.
فهرست مطالب پژوهش تاثیر بلوغ سیستم هوش تجاری بر استفاده از اطلاعات در فرآیند کسب و کار
فصل اول: مقدمه. 0
1-1. مقدمه. 1
1-2. تعریف مسأله وبیان اصلی تحقیق.. 2
1-3. اهمیت وضرورت انجام کار. 2
1-4. فرضیات تحقیق.. 5
1-5. سوالات تحقیق.. 6
1-6. اهداف تحقیق.. 6
1-7. نوآوری تحقیق.. 7
1-8. استفاده کنندگان تحقیق.. 8
1-9. ساختارتحقیق.. 8
فصل دوم: ادبیات تحقیق.. 9
2-1. مقدمه. 32
2-2. مبانی نظری.. 32
2-3. پیشینه تجربی.. 39
2-3-1. مطالعات داخلی.. 39
2-3-2. مطالعات خارجی.. 45
2-4. جمع بندی وپیشنهادمدل. 47
فصل سوم:روش شناسی تحقیق.. 55
3-1. مقدمه. 56
3-2. نوع تحقیق.. 56
3-3. جامعه آماری تحقیق.. 57
3-4. متغیرهای تحقیق.. 57
3-5. تعریف مفهومی وعملیاتی متغیرهای تحقیق.. 58
3-5-1. هوش تجاری.. 58
3-5-2. بلوغ سیستمهای هوش تجاری.. 59
3-5-3. کیفیت محتوایی ودسترسی اطلاعات.. 60
3-5-4. استفاده ازاطلاعات درفرآیندهای کسب وکار. 62
3-5-5. فرهنگ تصمیم گیری تحلیلی.. 62
3-6. ابزارجمع آوری داده ها 67
3-6-1. روایی پرسشنامه. 67
3-6-2. پایایی پرسشنامه. 68
3-7. روش تجزیه وتحلیل داده ها 69
فصل چهارم: تجزیه وتحلیل داده ها 71
4-1. مقدمه. 72
4-2. ویژگیهای پاسخگویان. 72
4-2-1. جنسیت.. 72
4-2-3. میزان تحصیلات.. 73
4-3. تجزیه وتحلیلهای تک متغیره 74
4-3-1. بلوغ سیستم هوش تجاری.. 74
4-3-2. کیفیت محتوای اطلاعات.. 75
4-3-3. کیفیت دسترسی اطلاعات.. 76
4-3-4. استفاده ازاطلاعات درفرآیندکسب وکار. 76
4-3-5. فرهنگ تصمیم گیری تحلیلی.. 77
4-4. تجزیه وتحلیل های دومتغیره 78
4-4-1. بررسی بلوغ سیستم هوش تجاری وکیفیت محتوای اطلاعات.. 78
4-4-2. بررسی رابطه بلوغ سیستم هوش تجاری وکیفیت دسترسی اطلاعات.. 79
4-4-3. بررسی رابطه کیفیت محتوای اطلاعات واستفاده ازآن درفرآیندکسب وکار. 80
4-4-4. بررسی رابطه ی بین کیفیت دسترسی اطلاعات واستفاده ازآن درفرآیندکسب وکار. 81
4-5. تجزیه وتحلیل چندمتغیره 82
4-5-1. رگرسیون چندگانه مرحله اول. 83
4-5-2. رگرسیون مرحله دوم 86
4-5-3. رگرسیون مرحله سوم 89
4-5-4. بررسی تاثیرغیرمستقیم بلوغ هوش تجاری برمتغیروابسته. 93
4-5-5. رگرسیون مرحله چهارم 94
4-6. آزمون فرضیه ها 101
4-7. جمع بندی ونتیجه گیری.. 104